هفت شهید گلگون کفن دفاع مقدس در اصفهان تشییع شدند
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 284
نویسنده : حامد عابدی

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان (عج) اصفهان گفت: شهادت و ایثار عامل تحقق انقلاب بود و امروز هم تداوم انقلاب اسلامی در گرو شهادت و رشادت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین حسین طیبی فر شامگاه گذشته (پنجشنبه) در مراسم  شبی با شهدا که برای تشییع هفت شهید گلگون کفن در گلزار شهدای اصفهان برگزار شد، اظهار کرد: حضور شهدا و استقبال گرم مردم از آنها نشان از زنده بودن آرمان های انقلاب اسلامی دارد.

وی با بیان اینکه این شهدا مدت ها مفقود الاثر بوده و در تفحص های اخیر پیدا شدند، افزود: امروز تشییع این شهدا موجب انتشار عطر شهادت و ایثار در شهر اصفهان شده است.

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان (عج) اصفهان  ادامه داد: انقلاب اسلامی با معیارهای اسلامی شكل گرفت و این درخت تنومند با خون شهدای عزیز آبیاری شد.

وی اضافه کرد: شهادت و ایثار عامل تحقق انقلاب بود و امروز هم تداوم انقلاب اسلامی در گرو شهادت و رشادت است.

طبیبی فر خاطر نشان کرد: دشمنان هنگامیکه حضور مردم در  مراسم های تشییع را مشاهده می کنند می فهمند که مردم همچنان در كنار انقلابی هستند كه آن را به وجود آورده اند و  آن را رها  نخواهند کرد.

وی خاطرنشان كرد: از سوی دیگر دوستان انقلاب با بهره گیری از فضای معنوی حضور شهدا روحیه خود را تقویت می كنند و به حركت انقلابی خویش سرعت می دهند.

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان (عج) اصفهان تاكید كرد: حضور شهدا قطب نمایی است كه مسیر ولایتمداری را به جامعه نشان می دهد.

وی گفت: امروز تشییع این شهدا موجب انتشار عطر شهادت و ایثار در شهر اصفهان شد.

به گزارش ایسنا، هفت شهید گلگون کفن تشییع شده از شهدای تفحص شده عملیات والفجر 8 بودند كه پیكر آنها در عراق پیدا و به ایران تحویل شده است.

گفتنی است، پیكر” شهید محمد علاف چیان” در گلستان شهدای اصفهان به خاك سپرده شد و قرار است پیكر شش شهید گمنام نیز روز شنبه همزمان با شهادت امام موسی كاظم (ع) در مراسم جداگانه ای در شهرهای هرند، قمصر و  نطنز به خاك سپرده شود.






مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: